عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی و فرهنگی ستودنی است
کد خبر: 3988216
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی و فرهنگی ستودنی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، گفت: عملکرد جهاد دانشگاهی در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی به خصوص در حوزه پزشکی و فرهنگی ستودنی است.

رضازاده// عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی و فرهنگی ستودنی استبهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، به‌مناسبت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: عملکرد جهاد دانشگاهی در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی به خصوص در حوزه پزشکی، فرهنگی، تشکیل کارگاه‌های توانمندسازی و اردوهای فرهنگی برای دانشجویان در حد عالی و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه فرهنگی نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان دارد، گفت: با توجه به این که جهاد دانشگاهی نیز همانند مجموعه علوم پزشکی ارتباط مستقیم با دانشجویان دارد، بنابراین در این زمینه می‌تواند بسیار موفق عمل و با توجه به شرایط خاص کرونایی استفاده از بستر فضای مجازی از اولویت اساسی برخوردار است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ادامه داد: یکی از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی، شکوفایی استعدادهای آزاد جامعه است، چرا که با این امر ارتباط نزدیکی با نحوه زندگی و فعالیت‌های اجتماعی ایجاد و مهارت‌آموزان با حرفه‌آموزی در بسیاری از عرصه‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

دادخواه تصریح کرد: تلاش جهاد دانشگاهی برای ارتقای تجلی ایمان و اخلاق دینی در رفتارهای فردی و اجتماعی، خدمات فرهنگی، رفاهی و مشاوره تا سطح مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان در امر فرهنگی مقبول بوده و می‌توان گفت که تاکنون جهاد دانشگاهی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف مشاوره، خدمات روانشناختی، ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان با استفاده از ظرفیت اساتید برتر و ارائه مهارت‌های زندگی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، خروجی‌های مثمرثمری به دنبال داشته که انتظار می‌رود به صورت مستمر و تخصصی‌محور ادامه یابد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های توسعه و بسترسازی برای شکوفاسازی استعدادها و نیز حمایت‌های معنوی سبب تربیت افراد کارآمد و توانمند برای ورود به عرصه اجتماعی می‌شود که ایجاد حس مسئولیت‌پذیری جزو اهداف شاخصه‌ای در این زمینه بوده و تأثیر برنامه‌های جهاد دانشگاهی در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha