ارائه خدمات جهاد دانشگاهی بر مبنای عمل به مسئولیت اجتماعی است
کد خبر: 3988460
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

ارائه خدمات جهاد دانشگاهی بر مبنای عمل به مسئولیت اجتماعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: ارائه خدمات جهاد دانشگاهی بر مبنای عمل به مسئولیت اجتماعی بوده که این مسئله برای تحقق اهداف مورد نظر بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رضازاده// ارائه خدمات جهاد دانشگاهی برمبنای عمل به مسئولیت اجتماعی استاسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: اهمیت به اشتغال‌زایی و بازار کار با در نظرگیری ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش از اهم برنامه‌های جهاد دانشگاهی بوده که خوشبختانه طیف وسیعی از خدمات خود را در این زمینه متمرکز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و ایجاد تخصص در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و علمی از اهداف مورد نظر این مجموعه محسوب می شود، گفت: برنامه‌محور بودن جهاد دانشگاهی با حرکتی متوازن و متناسب، لازمه رشد و توسعه در تمامی حوزه‌ها را فراهم کرده و با اجرای برنامه‌های عملیاتی و اجرایی نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: ارائه خدمات جهاد دانشگاهی برمبنای عمل به مسئولیت اجتماعی است که بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و جهاد دانشگاهی در این زمینه توانسته به رسالت و وظایف خود تا حدود قابل توجهی جامه عمل بپوشاند.

رسولی ادامه داد: تحول‌گرایی و نیز یافتن جایگاه واقعی علمی، پژوهشی و فرهنگی در این مجموعه یکی از اهداف مهمی است که با حضور دانشگاهیان تحقق پیدا می‌کند، بنابراین برای رسیدن به این هدف مهم بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان علمی حرف نخست را می‌زند که در صورت توجه به آن شاهد دستاوردهای عظیمی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توسعه اقتصادی و فناورانه برای رشد و تعالی استان یک لازمه اساسی و ضروری بوده که به همین منظور جهاد دانشگاهی می‌تواند با احصای نیازها و رفع مشکلات موجود اقدامات مناسبی را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha