ماهیت رژیم صهیونیستی برای جهانیان افشا شده است
کد خبر: 4208601
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷

ماهیت رژیم صهیونیستی برای جهانیان افشا شده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: ماهیت پلید رژیم صهیونیستی در طول سال‌های اخیر برای جهانیان افشا شده است.

محمدحسن جوادی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیهمحمدحسن جوادی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه در آستانه برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس قرار گرفته‌ایم از آحاد مردم برای حضور حداکثری در این رویداد سیاسی، اجتماعی و اعتقادی دعوت به عمل آورد.

وی ضمن تاکید بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی آنان را نجات نخواهد داد، اضافه کرد: وحشی‌گری‌هایی که در مدت اخیر شاهد هستیم به اضمحلال این رژیم سفاک بیشتر از گذشته سرعت خواهد بخشید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی پس از ناکامی‌های اخیر در غزه به این جنایت‌های هولناک دست زده و از این طریق حقوق و قواعد بین‌المللی را نقض می‌کند تا با دستپاچگی حقارت خود را بپوشاند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه ضمن بیان اینکه بدون‌ تردید ما ملت ایران حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و نیروی قدس سپاه اعلام می‌کنیم، ادامه داد: می‌دانیم انتقام سخت قطعی بوده و تعیین‌کننده زمان، مکان و چگونگی آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی طی چندین سال عمر خبیث و پلید خود جنایات بی‌وقفه علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه روا داشته است، ادامه داد: در ماه‌های اخیر نسل‌کشی بی‌امانی را در غزه شاهد هستیم به طوری که ذات پلید و خوی وحشیگری و درندگی صهیونیست برای تمام جهانیان ثابت شده است.

انتهای پیام
captcha