برگزاری نشست تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
کد خبر: 4212818
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

برگزاری نشست تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

نشست تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد.

برگزاری نشست تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب در آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نشست تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام عباسعلی مومن، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سردار رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی با هدف هدف قدردانی از زحمات ناجا در برقراری نظم و همچنین تلاش در عرصه عفاف و حجاب با اجرای طرح ملی نور برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس‌علی مومن، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در این نشست اظهار کرد: درخصوص عفاف و حجاب قانون برای 32 دستگاه تکلیف مشخص کرده که اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود به صورت دقیق و درست عمل کنند کار به برخوردهای قضایی و انتظامی نمی‌کشد.

وی افزود: مطالبه مردم برخورد قانونی و محکم پلیس و دستگاه قضایی با اقلیت هنجارشکن در جامعه است، عده‌ای می‌خواهند اقتدار پلیس را در جامعه از بین برده و یا کم‌رنگ کنند، لذا مردم با قدرت تمام حمایت‌های خود را از نیروهای انتظامی دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ادامه داد: برخی مدیران به جای عمل به وظایف قانونی خود در این راستا سعی در فرافکنی و توجیه دارند و حتی گاهی در قالب مطالبه‌گر ظاهر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با پشتوانه مردم و تشکل‌های مردمی وظیفه مطالبه‌گری خود را از همه دستگاه هایی که قانون برای آنها وظیفه مشخص کرده است انجام خواهد داد.

طرح نور به دنبال حفظ ارزش‌ها در جامعه است

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه تصریح کرد:حاکمیت وظیفه سالم‌سازی و ایجاد آرامش روانی در جامعه را دارد و فراجا هم به عنوان یکی از ارکان حاکمیت در این خصوص تکالیف قانونی دارد.

وی گفت: با کسانی که با اعمال و ناهنجاری‌های ناپسند مخل امنیت امنیت اجتماعی هستند و ارزش‌های جامعه را زیر پا میگذارند مماشات نمی‌کنیم و مردم مطمئن باشند پلیس قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح نور به دنبال حفظ ارزش‌ها در جامعه است، گفت: اکثریت بانوان ما مقید به حیا و و رعایت عفاف و حجاب هستند و جزء شرف و حیثیت خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب را به عنوان مقوله‌ای اجتماعی و فرهنگی می‌بینیم اما برای امنیت روانی جامعه نیاز است برخوردهای قانونی صورت گیرد.

 

انتهای پیام
captcha