سومین جلسه مجمع قاریان نوجوان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4208160
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

سومین جلسه مجمع قاریان نوجوان برگزار شد + عکس

سومین جلسه مجمع قاریان نوجوان کشور شب گذشته 13 فروردین‌ماه برگزار شد و طی آن تعدادی از شرکت‌کنندگان در اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

سومین جلسه مجمع قاریان نوجوان برگزار شد + عکس

به گزارش ایکنا، سومین جلسه مجمع قاریان نوجوان شامگاه روز گذشته 13 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از قاریان نوجوان شرکت‌کننده در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی، در حسینیه فاطمةالزهرا(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه محمدامین نبی‌لو، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید به سبک استاد مصطفی اسماعیل پرداخت و در ادامه امیرحسین باقری از استان قم آیاتی از قرآن کریم را به سبک شحات تلاوت کرد.

در ادامه این مراسم محمد موحدیان‌عطار یکی دیگر از قاریان ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و پس از آن محمدمهدی دمیرچی، ابوالفضل فرجی و امیرمحمد بارفروش‌مقدم، سه نفر از راهیافتگان به مرحله نهایی اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی آیاتی را به صورت همخوانی تلاوت کردند. این همخوانی به سبک استاد مصطفی اسماعیل بود. 

اجرای سرود غزه با حضور تعدادی از قاریان نوجوان که با هدایت سیدمحمدهادی قاسمی انجام شد از دیگر بخش‌های این مراسم بود و پس از آن محمد شکیبا، رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) به ذکر مصیبت اهل بیت پرداخت.

ابتهال حب الحسین از سوی مبین مهدوی، تلاوت عرشیا حسین‌زاده از مازندران به سبک استاد عبدالباسط و اجرای مشترک مهدی رشت‌بری و علیرضا بهرامی‌پور دو نفر دیگر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های تقلیدی بخش دیگری از برنامه‌های سومین مجمع قاریان نوجوان کشور بود. 

سخنرانی علیرضا برازش، کارشناس مذهبی پیرامون مفاهیمی همچون تقوا، فرقان و اخلاص و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیرامون دنیا و آخرت از دیگر بخش‌های این جلسه بود.  

بر اساس گزارش ایکنا در ادامه این مراسم انگشتر و چفیه اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به تعدادی از قاریان نوجوان اهدا شد. این افراد در دیدار سال گذشته شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران با رهبر انقلاب به اجرای برنامه پرداخته بودند. 

اجرای دو اثر «یا علی یا عظیم» و «اللهم لک صمنا» از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

در ادامه تصاویری از این جلسه بارگذاری شده است. 

انتهای پیام
captcha