تربیت نیروهای دریایی ارتش با الگوی علمی و معارف قرآنی
کد خبر: 4202036
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
سرهنگ میدانی عنوان کرد:

تربیت نیروهای دریایی ارتش با الگوی علمی و معارف قرآنی

در مثلث تعلیم و تربیت، مربی نقش مهم و باارزشی دارد و خوشبختانه تربیت نیروهای دریایی ارتش با الگوی علمی و بر اساس معارف قرآنی در حال انجام است.

تربیت نیروهای دریایی ارتش با الگوی علمی و معارف قرآنیبه گزارش ایکنا، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با حضور در آیین اختتامیه نخستین گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی روزهای سه‌شنبه نداجا در شهر قم گفت: در مثلث تعلیم و تربیت، مربی نقش مهم و باارزشی دارد و مربیان حزب‌اللهی و متدین اشکالات را برطرف کرده و نقش مهمی در تربیت نیروهای جوان برعهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در یک زمان و مکان و موضوع مطلوب گرد‌ هم آمده‌ایم که باید قدر خود را بدانیم و الحمدلله تربیت نیروهای دریایی ارتش با الگوی علمی و براساس معارف قرآنی در حال انجام است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش ادامه داد: سفره قرآنی که در کشور و جهان گسترده شده است به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی است و آن را مدیون مقام معظم رهبری هستیم که راه امام‌راحل را دنبال و همواره ترویج فرهنگ قرآن را مورد توجه قرار داده‌اند.

یادآور می‌شود، این گردهمایی تخصصی در آستانه ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) به مدت چهار روز در شهر قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha