قرآن کریم امید و مثبت‌نگری را در انسان زنده می‌کند
کد خبر: 4200782
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

قرآن کریم امید و مثبت‌نگری را در انسان زنده می‌کند

محمدحسین رجبی گفت: قرآن کریم امید به آینده و مثبت‌نگری را در انسان‌ها زنده می‌کند حال آنکه دشمنان برعکس عمل می‌کنند.

محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 30 بهمن در حاشیه تجلیل از فعالان قرآنی که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان قرار گرفته‌ایم، گفت: قرآن کریم امید به آینده و مثبت‌نگری را در انسان‌ها بیش از پیش زنده می‌کند حال آنکه دشمنان به دنبال مایوس کردن مسلمانان هستند..

وی گفت: زندگی در یک جامعه اسلامی و باور به اسلام هدیه الهی از جانب خداوند متعال است که بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و با رهبری امامین انقلاب این مهم حاصل شد که خداوند متعال را باید به خاطر این موضوع شاکر باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب توانستند دین اسلام را در قرن حاضر احیا کرده و همه معادلات سیاستمداران بزرگ جهان را به هم بریزند و احکام الهی را در جامعه نهادینه کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: در گوشه گوشه کشورمان عطر و بوی معنویت پیچیده است ولی در برخی جاها و مناطق باید عمل به قرآن کریم به صورت جدی‌تر دنبال شود که نیروهای مسلح یکی از این مجموعه‌ها است چراکه نه‌تنها پاسدار انقلاب و کشورها هستند بلکه از مرزهای عقیدتی نیز نگهبانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در کنار سپاه از ظرفیت‌ ده‌ها میلیونی بسیج نیز بهره‌مند هستیم، به ویژه اینکه تفکر بسیج و بسیجی مرزهای کشورمان را درنویدیده و امتداد آن بسیار وسیع شده و گستردگی خاصی پیدا کرده و عراق، یمن، افغانستان و ... را درنوردیده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم مطالعه و تامل پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: سند راهبردی بسیج بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده پس لازم است که بندهای مختلف آن را بخوانیم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن برای همه نیازهای بشری پاسخ مناسب می‌دهد، اضافه کرد: در قصه‌های قرآنی نکات نغز و مهم زیادی وجود دارد که مملوء از پند و نصیحت بوده و در هر عصر و موقعیت جغرافیایی قابل‌استفاده است.

رجبی بر لزوم تلاش برای ابعاد مختلف جنگ شناختی و ادراکی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و بیان داشت: با تمسک به قرآن می‌توان نسبت به این جنگ شناخت و درک بسیار بهتری به دست آورد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ایجاد امید و نگاه مثبت به آینده را یکی از ارمغان‌های انس با قرآن کریم دانست و گفت: حال آنکه دشمن برعکس این رویه عمل کرده و سعی در ناامید کردن ملت‌ها در جوامع اسلامی دارد.

انتهای پیام
captcha