تشریح آخرین وضعیت بروجن در پی انفجار خطوط انتقال گاز
کد خبر: 4199771
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

تشریح آخرین وضعیت بروجن در پی انفجار خطوط انتقال گاز

فرماندار بروجن آخرین وضعیت شهرستان در پی انفجار خط اصلی انتقال گاز سراسری را تشریح کرد.

انفجار خط لوله گاز در بروجن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فتاح کرمی، فرماندار شهرستان بروجن امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساعت ۱:۵٠ چهارشنبه دو خط از چهار خط گاز سراسری کشور در گردنه حلوایی شهرستان بروجن در نزدیکی شهر گندمان دچار آتش‌سوزی شدند، اظهار کرد: در پی این حادثه، جاده به مدت ۲ ساعت بسته شد که با بستن منبع اصلی و فروکش کردن آتش، جاده بازگشایی شد.

وی افزود: هم‌اکنون اکیپ‌های تعمیرات و مهندسی شرکت گاز ایران خطوط منطقه ۲ در محل مستقر هستند و تا یک ساعت دیگر عملیات حفاری انجام می‌شود.

کرمی ادامه داد: امیدواریم ظرف مدت کوتاهی تعمیر خطوط انجام شده و مشکل و خللی در گازرسانی به هموطنان عزیز ایجاد نشود.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است، تأکید کرد: به منظور جلوگیری از افت گاز آغاز به کار مدارس این شهرستان از ساعت ۹ آغاز شدند.

اوضاع در محل انفجار تحت کنترل است

همچنین، خسرو کیانی، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان بروجن در پی انفجار خطوط لوله گاز، گفت: خوشبختانه اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی نیست.

وی افزود: با حضور همه عوامل امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی، امداد گاز، اورژانس، نیروهای انتظامی، مدیریت بحران، شرکت گاز، فرماندار، بخشدار، اعضای ستاد بحران شهرستان بروجن و نیروهای امدادی خطوط انتقال سراسری گاز منطقه ۴ آتش مهار شد و خطوط در حال تعمیر هستند.

 کیانی گفت: خوشبختانه اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی نیست. علت حادثه در دست بررسی است. 

انتهای پیام
captcha