هر کس به سهم خود برای جهاد تبیین تلاش کند
کد خبر: 4199213
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق:

هر کس به سهم خود برای جهاد تبیین تلاش کند

فخرالدین حبیبی گفت: اقدام جهادی و همت جدی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ضرورت جدی دارد، پس هر کس باید به سهم خود در این زمینه بکوشد.

فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق، امروز 22 بهمن، با حضور در جمع مردمی که در راهپیمایی شرکت کرده بودند، گفت: در این موضوع جای تردید، شک و شبهه وجود ندارد، اقدام جهادی، تلاش همگانی و همت جدی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در همه عرصه‌ها اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، صنعتی و ... ضروری است.

وی اضافه کرد: پس لازم است، هرکس به سهم خود در این زمینه به عبارتی جهاد تبیین به صورت جدی تلاش کند تا نسل جدید بدانند چه تحولات شگرفی در کشور رخ داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه، انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها اعم از علمی، صنعتی، نظامی و ... دستاوردهای زیادی برای کشور و ملت داشته است، اضافه کرد:  نه‌تنها کشورهای دوست بر آن موفقیت‌ها صحه می‌گذارند، بلکه دشمنان به این موفقیت‌ها و دستاوردها اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه زوایای ناشناخته و موفقیت‌های دیده نشده کشور باید بیان شود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول همه این سال‌ها سعی کرده‌اند، بسیاری از حقایق انقلاب ناگفته بماند، پس لازم است رسانه‌ها در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شوند و تبلیغات مخرب دشمن را خنثی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم‌ترین رویکرد ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران در زمان طاغوت برای استقرار اسلام به معنای واقعی کلمه جهاد کردند، امروز نیز با همان روحیه از ارزش‌های انقلاب صیانت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha