آغاز برگزاری رویداد «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در استان مرکزی
کد خبر: 4195564
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

آغاز برگزاری رویداد «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در استان مرکزی

رئیس حوزه هنری استان مرکزی از اجرای برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن ماه در مدارس استان خبر داد.

پوستر قصه های خوب برای بچههای خوب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، سالار جیریایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی از اجرای برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن ماه در مدارس استان خبر داد.

جیریایی، ضمن اشاره به اجرای این رویداد برای دانش‌آموزان اظهار کرد: برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» رویدادی فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی است که در تعدادی از مدارس استان‌ مرکزی اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی اضافه کرد: قهرمان‌ها، عصاره فرهنگی‌ تاریخی یک ملت هستند، تا جایی که می‌توان تغییر سلیقه، اندیشه و ذائقه فکری‌ و فرهنگی یک جامعه را از تغییر الگوها و قهرمان‌های آن جامعه شناخت؛ لذا در این رویداد به مسئله قهرمان و روایت هنری قهرمان برای کودکان پرداخته خواهد شد.

جیریایی با اشاره به برنامه‌های این رویداد گفت: قصه‌گویی، نمایش عروسکی و نقالی از مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد است که جنبه آموزشی و سرگرمی برای دانش‌آموزان خواهد داشت و به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، اجرای پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی، شرایطی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا خود را به عنوان قهرمان شهر و کشور خود تصور کند.

وی با اشاره به استقبال مدیران مدارس از این رویداد افزود: با توجه به ظرفیت برگزاری این رویداد در سطح استان، مدیران و مربیان مدارس ابتدایی استان مرکزی می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی از این رویداد از طریق تماس با شماره ۳۴۰۳۲۶۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha