ضرورت توجه به مقوله حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 4193929
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام بیان کرد:

ضرورت توجه به مقوله حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی و همچنین حفظ آن از سوی ارباب رجوع تأکید کرد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکربه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ ناصر نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام امروز یک‌شنبه 24 دی ماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و ۳ هزار شهید استان و تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: بر اساس دستور‌العمل‌های ابلاغی وزارت کشور در زمینه حجاب و عفاف همه فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان موظفند نسبت به رعایت آن‌ها اقدام نمایند.

نجفی با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان بابت رعایت حجاب و عفاف بازدید به عمل خواهد آمد، افزود: باید فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به نصب بنر با موضوع حجاب و عفاف در ورودی ساختمان اداری خود اقدام کنند. 

وی یادآوری کرد: کسانی که برای انجام کار به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مراجعه می‌کنند، ملزم به رعایت پوشش اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha