همایش تکریم از سران عشایر و مرزداران در خوی برگزار شد
کد خبر: 4193421
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

همایش تکریم از سران عشایر و مرزداران در خوی برگزار شد

همایش تکریم از سران عشایر و مرزداران با حضور اقشار مختلف مردم، سرعشیره و بزرگان ایلات در خوی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 21 دی در همایش تکریم از سران عشایر و مرزدان که با حضور اقشار مختلف مردم در خوی برگزار شد، گفت: از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون جامعه عشایری در همه زمینه‌ها نقش‌آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه حضور عشایر در مناطق مرزی به امنیت پایدار دامن زده است، ادامه داد: سران ایلات و طوایف همچنین ریش‌سفیدان از پیشگامان در دفاع از انقلاب اسلامی هستند و هر جایی که به حضور آنها احساس نیاز شده است، پیشتاز بوده‌اند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی به جان‌فشانی این قشر از جامعه در مقابل تهدیدها و توطئه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تا زمانی که آنها با تمام ظرفیت خود در مرزها حضور منسجم دارند دشمن هرگز نخواهد توانست به مرزهای ما تعدی و تجاوز کند.

نجمی بر لزوم اهتمام جدی مسئولان برای کاهش مشکلات مرزداران تاکید کرد و بیان داشت: عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران همواره باید متوجه این موضوع باشند که عشایر در کشورمان چه نقش کلیدی و موثری دارند و باید تلاش‌ها و خدمات آنها را به بهترین شکل ارج نهند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در دهه مقاومت قرار گرفته‌ایم و سالگرد شهادت سردار سلیمانی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: دشمنان نظام و انقلاب از طریق به شهادت رساندن مردم حاضر در گلزار شهدای کرمان نشان دادند که از ادامه دادن راه سلیمانی تا چه اندازه عصبی هستند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی تبعیت از ولایت فقیه و جهاد در مواقع خطرات احتمالی را ضروری دانست و گفت: همه باهم برای صیانت از آرمان‌های بلند انقلاب و اسلام به صورت جدی و با عزم راسخ تلاش کنیم و از انجام هیچ گونه خدمتی ولو ناچیز دریغ نکنیم.

انتهای پیام
captcha