پیام مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت هفته قرآن و عترت مدارس
کد خبر: 4185977
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

پیام مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت هفته قرآن و عترت مدارس

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته قرآن، عترت و نماز مدارس را تبریک گفت.

قران و عترت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قرآن، عترت و نماز مدارس را تبریک گفت. 

متن پیام امیریان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

اتْلُ مَا أُوحِيَ إِلَيْكَ مِنَ الْكِتَابِ وَأَقِمِ الصَّلَاةَ ۖ إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَىٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ (عنکبوت/۴۵)

 آنچه را از اين كتاب به تو وحى شده است، بخوان و نماز را برپا دار، يقيناً نماز از كارهاى زشت و كارهاى ناپسند باز مى‌دارد.

قرآن، عترت و نماز ستون‌های نظام تعلیم و تربیت و منابع اصلی احیای تمدن عظیم اسلامی هستند. قرآن کریم کلام بی‌نظیر خداوند و نور هدایت بشری و سعادت در دنیا و آخرت آرزوی هر مسلمانی است که با سرلوحه قرار دادن آیات الهی و سیره معصومین(ع) می‌توان به آن رسید. تردیدی نیست که ضلع سوم رسیدن به این هدف بلند، ستون دین، معراج مؤمن و نور چشم پیامبر(ص) نماز است که بیانگر اوج بندگی انسان در پیشگاه خداوند متعال است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز به شما فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت(ع) و اقامه‌کنندگان نماز، امید دارم همواره با استعانت از خداوند متعال در تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، انس با قرآن کریم و توجه ویژه به برپایی فریضه نماز، نسلی پویا و قرآنی تربیت کرده و متضمن آینده‌ای درخشان برای فرزندان عزیز سرزمینمان باشیم.»

انتهای پیام
captcha