قدردانی اتحادیه مؤسسات قرآنی از حضور حداکثری در مجمع 10 آذر
کد خبر: 4185368
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

قدردانی اتحادیه مؤسسات قرآنی از حضور حداکثری در مجمع 10 آذر

هیئت بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی از حضور بیش از دو سوم اعضای دعوت شده به مجمع عمومی (به صورت فوق‌العاده) اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت تشکر قدردانی کرد.

تشکر و قدردانی

به گزارش ایکنا، مجمع عمومی به طور فوق‌العاده اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به دعوت هیئت بازرسی، روز گذشته، ۱۰ آذر در حالی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد که طی آن قریب به 150 نفر از مدیران و نمایندگان مؤسسات قرآنی(برابر سهمیه هر استان به ازای تعداد موسسات) یعنی بیش از دو سوم اعضای دعوت شده حضور داشتند. در این راستا هیئت بازرسی و نظارت اتحادیه کشوری طی نامه‌ای از این مشارکت حداکثری تشکر و قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید؛


قدردانی اتحادیه مؤسسات قرآنی از حضور حداکثری در مجمع 10 آذر

متن این نامه بدین شرح است؛

«شرکت‌کنندگان محترم، معزز و قانون‌مدار مجمع عمومی دهم آذرماه اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

سلام علیکم

احتراماً حضور و مشارکت مطلوب حداکثری و هوشمند شما نیاز به قدردانی و تشکر ویژه دارد. علیرغم همه مشکلات و موانع در کنار گله‌مندی‌ها و بعضا نارضایتی‌ از وضع موجود با دقت و بصیرت از راه‌های دور و نزدیک به تهران عزیمت کردید و با قاطعیت، متانت و تصمیم‌گیری خردمندانه، در جلسه‌ای قانونی و قاطع حرف و کلام خود را به گوش مسئولان رسانده و نسبت به حل مشکلات و معضلات اتحادیه تدبیر کردید.

برگزاری این مجمع قانونی که در آن هم‌صدایی و یکدلی، روشن و واضح بود، مصداق بارز یک جهاد و حرکت قرآنی و عمل به آیه شریفه «قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى‌ وَ فُرادى‌» است.

عزیزان و بزرگواران هیئت نظارت و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی نسبت به این حضور شما سرتعظیم فرود آورده و از تک تک شما حاضرین، سپاسگزار است. بابت همه کاستی‌ها و نقایص از شما پوزش طلبیده و از درگاه خداوند متعال و محضر نورانی اهل‌بیت(ع) برای همه شما عزیزان طلب عافیت و سربلندی داریم و از ایزد منان جهت خدمت به آستان شما عزیزان شاکریم.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواهانیم.

محمد الهی عضو هیئت بازرسی اتحادیه کشوری و محمد پیلان‌نژاد رئیس هیئت بازرسی اتحادیه».

قدردانی هیئت بازرسی اتحادیه کشوری قرآنی از حضور حداکثری در مجمع 10 آذر

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha