۷ نمایشگاه ویژه ایام فاطمیه در قم برپا می‌شود
کد خبر: 4184566
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

۷ نمایشگاه ویژه ایام فاطمیه در قم برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: در ایام فاطمیه امسال هفت نمایشگاه مذهبی در مناطق شهری و روستایی استان قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به‌عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل بیت(ع) و هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه امسال اعلام کرد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه‌های مردمی در ایام فاطمیه را برگزاری نمایشگاه مذهبی ذکر کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده، هفت نمایشگاه مذهبی در شهر قم، شهر جعفریه، پردیسان و روستای صرم برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: هیئت محبین حضرت زینب(س) نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم را از ۱۹ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در ۷۵ متری عماریاسر ابتدای بلوار تعاون برگزار می‌کند. سوگواره حدیث غربت نیز از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در میدان معلم برپا می‌شود.

شعبان‌زاده گفت: همچنین نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه در مجتمع فرهنگی نور و یکی دیگر از نمایشگاه‌های مذهبی با همین عنوان از ۱۸ تا ۲۶ آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در بلوار حضرت معصومه(س) نبش ۲۰ متری فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: در پردیسان نیز نمایشگاه کوچه‌های مادری از ۱۴ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ جنب مصلی پردیسان برپا می‌شود؛ نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در جوار مزار شهیدا گمنام در شهر جعفریه از ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و نمایشگاه شهدای فاطمی در روستای صرم شهرستان کهک از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha