کارگاه «قدم‌به‌قدم تا ازدواج» در حرم بانوی کرامت برگزار شد
کد خبر: 4183780
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
ویژه دختران؛

کارگاه «قدم‌به‌قدم تا ازدواج» در حرم بانوی کرامت برگزار شد

هفتمین دوره کارگاهی «قدم‌به‌قدم تا ازدواج» در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

دوره‌های کارگاهی «قدم‌به‌قدم تا ازدواج» ویژه دختران در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، هفتمین دوره کارگاهی مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «قدم‌به‌قدم تا عروسی» به همت اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری سازمان ورزش و جوانان در سالن ولایت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

این دوره ویژه دختران ۱۸ سال به بالا طی ۸ جلسه از ۲۴ آبان تا ۱ آذر با موضوع چرایی ازدواج، خودشناسی، ازدواج و مزاج تطابقی دختر و پسر، تدابیر شروع زندگی مشترک، تدابیر قبل و حین خواستگاری، آشنایی و شناخت جذابیت و عشق، سیاست‌های نامزدی، مردشناسی و موارد دیگر برگزار شد و دوره بعد نیز از ۸ تا ۱۴ آذر برگزار می‌شود.

هم‌چنین دوره «دسته‌گل خواستگاری» نیز با موضوعات خواستگاری پسر، زبان بدن، کوچک‌های بزرگ، غیرمناسب‌ها، خانواده، مشاوره و تحقیق از ۲۲ تا ۲۹ آذر و دوره «قلب‌ها و حلقه‌ها» با موضوعات تدابیر عقد، ازدواج، سیاست‌های دوران نامزدی و خط‌قرمزها، عروسی و سال اول زندگی، از ۶ تا ۱۳ دی ویژه دختران ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://astanehmehr.amfm.ir/saghdoosh/ نام‌نویسی و در پایان نیز گواهی شرکت در این دوره را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha