۳۰۰ میلیارد تومان برای ورزش و جوانان چهارمحال‌بختیاری اختصاص می‌یابد
کد خبر: 4182321
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
وزیر:

۳۰۰ میلیارد تومان برای ورزش و جوانان چهارمحال‌بختیاری اختصاص می‌یابد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد.

کیومرث هاشمی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز ۲۵ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به اینکه امروز از پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های فرسوده ورزشی بازدید به‌عمل آمد، اظهار کرد: همچنین دیداری با ورزشکاران استان نیز انجام شد. 

هاشمی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است، اما نیاز به توجه بیش‌تری دارد، قبل از انجام سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود، در این سفر نیز وعده‌هایی داده شد. 

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در دور سفر ریاست جمهوری اختصاص پیدا خواهد کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را هرچه سریع‌تر به سرانجام برسانیم. 

هاشمی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری حدود ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان استان اختصاص پیدا کرد، اضافه کرد: در دور دوم سفر نیز بالغ ۳۰۰ میلیارد تومان میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد که از این میزان، ۲۵ میلیارد تومان برای یک پروژه ورزشی در شهرکرد و ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی تخصیص پیدا می‌کند.

وی افزود: همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های خانه جوان شهرکرد و لردگان اختصاص دادیم، از منابع داخلی وزارتخانه نیز اعتباری برای برخی پروژه‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد. 

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است. بنای به احداث پروژه جدید نداریم، مگر اینکه استان‌ها از منابع استانی اقدامات لازم را انجام دهند، بالغ بر ۳۵۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد. 

انتهای پیام
captcha