احساس مسئولیت مهم‌ترین ویژگی اعتقادی شهدای دانش‌آموز است
کد خبر: 4179071
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
امام جمعه زرندیه:

احساس مسئولیت مهم‌ترین ویژگی اعتقادی شهدای دانش‌آموز است

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی احساس مسئولیت، ایثارگری، حس کردن درد جامعه و به کمک دیگران شتافتن را از جمله اعتقادات شهدای دانش‌آموز عنوان کرد.

دیدار امام جمعه زرندیه با دانش آموزان بسیجی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، امام جمعه این شهرستان، در دیدار با دانش‌آموزان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدفهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش آموز، شجره طیبه بسیج را میراث گرانقدر حضرت امام(ره) دانست و گفت: در زمان تشکیل این نهاد مقدس کسی باور نمی‌کرد که آوازه بسیج در خارج از مرزها به گوش برسد.

وی افزود: امروز گروه‌های مقاومت ادامه دهنده راه بسیج و مکمل تفکر بسیجی هستند و جنایات این روزهای اسرائیل به خاطر ترس از روحیه بسیجی است.

امام جمعه زرندیه یاد و خاطره بیش از ۳۳ هزار شهید دانش‌آموز را گرامیداشت و تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز با اخلاص کامل برای دفاع از دین و اعتقادات و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند که شهیدان فهمیده و بهنام محمدی از جمله آنها بودند و افتخار دانش‌آموزان ایرانی هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی احساس مسئولیت، ایثارگری، حس کردن درد جامعه و به کمک دیگران شتافتن را از جمله اعتقادات شهدای دانش‌آموز عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها را باید از شهدای دانش‌آموز آموخته و در آموزش و پرورش به دانش آموزان تعلیم بدهیم.

وی دانش‌آموزان بسیجی را الگوی سایر دانش‌آموزان خواند و از آنها خواست تا با مطالعه زندگینامه شهدا، بخصوص شهدای دانش آموز شناختی کافی از مسیری که در آن قرار دارند، پیدا کنند.

جنگ نرم؛ مهمترین راهکار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی

سرهنگ محسن صادقی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، نیز در این دیدار با اشاره به راه‌اندازی بیش از ۲۷۰ مؤسسه فکری و تحقیقاتی در رابطه با براندازی جمهوری اسلامی در آمریکا گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که دیگر نظام ایران اسلامی را با جنگ سخت نمی‌توانند از پای درآورند و باید در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم به مواجهه با ایران بپردازند.

وی حوادث سال گذشته را نمونه جنگ ترکیبی دانست و افزود: در سال گذشته دشمن با جنگ تبلیغاتی خود شبهات زیادی را در افکار جوانان و نوجوانان به وجود آورد و باید مسئولان به خصوص مسئولان فرهنگی کشور در پاسخگویی به این شبهات نسل جوان تلاش جهادی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha