دنیا وقتی رنگ آرامش را می‌بیند که تفکر غربی و استعماری روی کار نباشد
کد خبر: 4177797
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دنیا وقتی رنگ آرامش را می‌بیند که تفکر غربی و استعماری روی کار نباشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا وقتی امنیت پیدا خواهد کرد که سایه شوم استعمارگران برداشته شود، طرحی نو باید داشته باشیم تا استعمارگران غربی بر جهان مسلط نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز 3آبان در مراسم اهدای مدرک افتخاری به خانواده‌های شهدای دانشجو بصیری‌پور و یاری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، گفت: مصائب وارده‌ای که امروز در سراسر جهان همه دنیا شاهد آن هستند، مسئله‌ تازه‌ای نیست بلکه افشا شدن ماهیت خبیث تفکر استعماری است که از ۴۰۰ سال قبل به جان مردم جهان افتاده است و از هیچ نوع خباثت و رذالت فرو گذار نکرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: از ۲۰۰ سال قبل که این استعمارگران پا به کشورهای اسلامی گذاشتند در گونه‌های مختلف و حالت‌های مختلف تا آنچه تونستند دشمنی کردند، امروز هم بعد از ۷۵ سال اشغال کشور به جنگ نوزادان و کودکان آمده‌اند.

وی ادامه داد: سکوت و بی‌تفاوتی و نحوه تصمیم‌گیری سازمان‌ ملل و حقوق بشر مایه آبروریزی است، این سر و ته استعمار که یک طرف آن سازمان ملل مسخره است خیلی جای شرمندگی است، افتادن به جان فرزندان کوچک بعد شورای امنيت تشکیل می‌شود که‌ تصمیم گیری کنند در موردی که خودشان مصوبه کردند در جنگ‌ها به نیروهای غیرنظامی حمله نکنند.

عبادی عنوان کرد: هرکس از قوانین بین المللی عدول کند باید محاکمه شود اما کجا این محاکمه صورت می‌گیرد؟ بيمارستان را می‌زنند، خبرنگار را شهید می‌کنند و یک مسئله نیم بند را به خاطر یک دروغ که هیچ وقت اثبات نخواهد شد، کشوری وتو می‌کند، قانون جنگل هم اینگونه نیست.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با دروغ‌هایی که اگر کسی بزرگتر از این دروغ بیاورد جایزه دارد، همچون هلوکاست که از این دروغ قانون می‌سازند و در کشوری که ادعای آزادی دارد اگر کسی در مسئله هلوکاست تحقیق کند جرم و مجازات می‌شود اما اگر به مقدسات توهین شود اسم آزادی می‌گیرد.

وی تأکید کرد: اروپایی‌ها با یک شعار و دروغ بزرگ «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین» مردم فلسطین را آواره کردند در حالی که فلسطینیان صاحبان اصلی آن آب و خاک هستند و فلسطین جزء نقاط اصلی در طول تاریخ بوده که هرگز بدون جمعیت نبوده است؛ این حرف‌ها را فقط احمق‌ها باور می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه دشمن برای سلطه بر هر کشوری به اقلیت خائن و اکثریت مخاطب احمق نیاز دارد، عنوان کرد: دشمن برای سلطه‌گری از هیچ جنگ، دزدی، تجاوزی دریغ نکرده است و هرجا آدم متعهد، فهمیده و مدیری است را ترور می‌کنند تا امور دست افراد غیرمدیر بیافتد  و بعد کشور را از دست آنان بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن تسلط بر کل جهان و پیاده کردن بدترین نوع استبداد است که از آن به پایان تاریخ تعبیر می‌کنند، افزود: دشمن در خواب چنین قضیه‌ای هستند و در طول این ۴۰۰ سال ثروت‌های دنیا را دزدیدند؛ دنیا وقتی امنیت پیدا خواهد کرد که سایه شوم استعمارگران برداشته شود، طرحی نو باید داشته باشیم تا استعمارگران غربی بر جهان مسلط نشوند.

عبادی با اشاره به لزوم پاسخ مناسب به تبلیغات دروغ و توطئه دشمنان، گفت: هوای نفس را کوبیدن جهاد اکبر است و این مهمتر و اثرگذارتر از جهاد اصغر می‌باشد؛ جهاد کبیر یعنی تابع کفار نباشیم، ۴۵ سال است از این ناحیه آسیب می‌بینیم که خائنین و احمق‌هایی در داخل کشور، سیاست و توطئه دشمن را شکل می‌دهند و ابزار دست دشمن هستند والا از دست دشمن به تنهایی کاری ساخته نیست.

وی با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل با صراحت اعلام می‌کند که برخی جریانات ذخایر ما در ایران هستند، تصریح کرد: این افراد در ریختن خود کودکان فلسطینی شریک هستند و آسیب ما از ناحیه همین کسانی است که مجری توطئه و نقشه‌های دشمن هستند؛ با اطاعت نکردن از دشمن، اسلام پیروز می‌شود، افزود: اگر از دشمن تبعیت کنیم آسیب آن را همه عالم و بشریت می‌بینند.

عبادی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پست‌ترین حیوان با صفت شیطنت است که هیچ موجودی از شر آنان در امان نیست لذا حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیش از همه مسئول هستند که هویت کثیف دشمن را به نسل جدید بیاموزند.

انتهای پیام
captcha