بیش از ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در چهارمحال‌بختیاری توزیع شد
کد خبر: 4173418
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
در سومین دوره طرح «مهربانی مهر» هلال‌احمر

بیش از ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در چهارمحال‌بختیاری توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سومین‌ مرحله از طرح «مهربانی مهر»، بیش از ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

توزیع بسته های نوشت افزار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: سومین دوره طرح ملی مهربانی مهر از سوی سازمان جوانان و معاونت دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر آغاز شده است که در این طرح حمایت‌های تحصیلی از دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌ شده با توزیع بسته‌های کمک‌های اولیه، لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی، بازی‌های فکری و... شکل گرفت.

وی افزود: بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر که با همت خیران و جوانان  در طرح مهربانی مهر تهیه شده بود، از سوی جمعیت هلال‌احمر در بین‌ دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد‌ که ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع ۱۲ میلیارد ریال است.

مثنوی گفت: در آیین‌ جشن ملی عاطفه‌ها نیز که در محل سالن ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد، کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای تندیس و لوح سپاس از جمعیت هلال‌احمر استان به منظور اجرای طرح مهربانی مهر و حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند به عنوان دستگاه حمایتی برتر، تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha