فرمانده جدید سپاه سردشت معرفی شد
کد خبر: 4172744
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

فرمانده جدید سپاه سردشت معرفی شد

سرهنگ صمد محمد علیزاده به عنوان فرمانده سپاه شهرستان سردشت معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه سردشت معرفی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سردشت، باباخان اسکندری، فرماندار سردشت در این آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان اظهار کرد: سپاه پاسداران نیروی مولد انقلابی است که به رهبری فرزانه حضرت امام(ره) و حضور داوطلبانه و آگاهانه همه قشرهای مختلف مردم ایجاد شد.

باباخان اسکندری افزود: برخلاف تصورات معاندان و کسانی که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دلخوشی ندارند نیروی سپاه پاسداران صرفا با هدف نظامی تشکیل نشد بلکه هدف اصلی که دستور اکید بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز بود حفاظت و حراست  از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگیری از سخنان خود گفت: امروز جبهه ‌ها فرق کرده و خط مقدم تغییر کرده، امروز خط مقدم باورهای دینی ماست و سیبل تیر و هدف دشمن امروز دانش‌آموزان هستند بایستی پدر و مادران آگاه و هوشیار باشند چرا که جنگ ما جنگ تسلیحاتی و توپ و تانک نیست.

فرماندار سردشت بیان کرد: اگر همه خود در خانه‌های مان فرمانده نباشیم و از فرزندان و خانواده، همسایه‌ها و همشهری‌هایمان محافظت نکنیم مطمئنان مورد هجمه دشمنان خواهیم گرفت. 

وی تاکید کرد: امروز متاسفانه در این شهرستان آمار مهاجرت جوانان نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر بسیار بیشتر است و بایستی آگاه و با بصیر باشیم تا از سرمایه های خود محافظت کنیم.

 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: سردشت در طول عمر نظام اسلامی در دو جبهه جنگیده و سربلند و پیروز بوده‌است؛ یکی در جنگ صدام بود که پیروز میدان بودند هر چند که صدام کاری که در حق مردم حلبچه کرد در حق مردم سردشت هم کرد و با ناجوانمردی زخمی بردل مردم سردشت گذاشت.

سردار سرتیپ پاسدار محمد رجبی گفت: سردشتی ها هم زخم متجاوزان بیرونی را برتن دارند و هم مزدوران داخلی؛ اما بسیار سربلند در مواجهه با جبهه منظم ارتش متجاوز صدام با دست خالی و اراده‌ای قوی و با توکل برخدا و با اراده آهنین تحمیل اراده بردشمن داشتند.

وی ادامه داد: سلاح و تجهیزات ما در دوران دفاع مقدس کم بود و سردشت هم در خط مقدم درگیری با دشمن متجاور بود ولی روحیه جوانمردی، سلحشوری و مرزداری و دفاع از کشور و آب و خاک این اراده قوی را ایجاد کرد که با این تجهیزات اندک جلوی دشمن ایستادگی کردند و سربلند بودند.

سردار رجبی افزود: به همه مردم سردشت ادای احترام می‌کنم به ویژه کسانی که لباس سربازی و پیش مرگی به تن داشتند و جوانمردانه و جانانه جنگیدند و جان خودشان را در این آب و خاک برای رضای خدا و دین و برای بیرون راندن دشمن تقدیم نظام و آرمان‌های نظام مقدس کردند.

در این مراسم سرهنگ صمد محمد علیزاده به عنوان فرمانده سپاه شهرستان سردشت معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های رزمنده دوران دفاع مقدس سرهنگ قاسم نصیری که در اغتشاشات سال گذشته به درجه جانبازی نایل آمد و اکنون در کسوت مشاور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مشغول به فعالیت خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha