انتظار ظهور افضل اعمال است
کد خبر: 4170914
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

انتظار ظهور افضل اعمال است

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تأکید بر اینکه افضل اعمال انتظار ظهور است، گفت: در مقوله انتظار سخن از عمل زده شده و بی‌شک با گذشت از بسیاری از فتنه‌ها و سختی‌ها و غربال شدن مردم، فرج منجی عالم بشریت رخ خواهد داد.

حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، دوم مهرماه در مراسم جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران در سال جاری بزرگترین اربعین تاریخ را رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور چهار میلیون زائر از ایران برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین ادامه داد: ۴۴ میلیون نفر نیز در ایران با پیاده‌روی به سمت بقاع متبرکه در روز اربعین به ساحت مقدس امام حسین(ع) عرض ارادت کردند.

سالاری مکی با بیان اینکه هشت میلیون نفر در کشور و ۴۵ کاروان و ۱۳۸ هیئت نیز از خراسان‌جنوبی سواره و پیاده به سمت مشهد‌الرضا(ع) در روز آخر ماه صفر حرکت کردند، افزود: خداوند در کنار همه دستورات دینی چون نماز، زکات و احترام به والدین به برخی از مسائل تأکید ویژه‌ای کرده است که تکریم خاندان امامت و رسالت از جمله این موارد است.

وی با اشاره به دیدار مردم خراسان‌جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره کردند که اولین حرکت رسمی طاغوت‌ستیزی خود را با همکاری مردم بیرجند و از این شهر آغاز کردند که نکته قابل تأملی است. این موضوع یکی از افتخارات شهر بیرجند محسوب می‌شود و جا دارد در ورودی بیرجند تابلویی با عنوان «به شهر طاغوت‌ستیز بیرجند خوش آمدید» نصب شود. حتی در این سخنرانی رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در آن زمان تنها بودیم ولی یک بیرجند با همه مردمش و با همه علمایش در کنار ما بود و از مرحوم آیت‌الله تهامی نیز یاد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت ظهور حضرت مهدی(عج) در قرآن و روایات گفت: در روایات تأکید شده که اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را آن‌قدر طولانی می‌کند که قائم آل محمد(ص) قیام کند.

سالاری مکی با تأکید بر اینکه افضل اعمال انتظار ظهور است، بیان کرد: البته در مقوله انتظار سخن از عمل زده شده است و بی‌شک با گذشت از بسیاری از فتنه‌ها و سختی‌ها و غربال شدن مردم، فرج منجی عالم بشریت رخ خواهد داد.

وی یادآور شد: البته مردم ایران فتنه‌های بزرگی چون فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ را پشت سر گذاشتند ولی همچنان پای کار دین و قرآن و امام باقی مانده و سرفراز از این آزمایش‌ها بیرون آمدند. در همین اتفاقات سال گذشته با تکیه به رسانه و پول فتنه‌ای را رقم زدند، اما باز هم سربلند انقلاب و مردم شدند.

انتهای پیام
captcha