پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای خراسان‌جنوبی برپا شد
کد خبر: 4170383
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای خراسان‌جنوبی برپا شد

همزمان با سراسر کشور پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه‌ها امروز در میدان‌های اصلی شهرهای خراسان‌جنوبی برپا شد.

قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، در این مراسم که روز گذشته ۳۰ شهریورماه در پایگاه‌ میدان ابوذر شهر بیرجند برگزار شد، قائم مقام کمیته امداد استان، معاون توسعه امور مشارکت‌های مردمی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند و سایر مسئولان حضور داشتند و کمک‌های خود را به صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی برای ایتام و نیازمندان اهدا کردند.

قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد خراسان‌جنوبی در حاشیه برپایی پایگاه میدان ابوذر گفت: هر سال در آستانه ماه مهر، جشن عاطفه‌ها در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن در پایگاه‌های میادین اصلی شهرها، مرحله دوم در مصلی‌های نماز جمعه و مرحله سوم هم در مدارس استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در هر شهرستان حداقل یک پایگاه مردمی در میدان‌های اصلی شهر برپا می شود، افزود: فردا در تمامی مصلا‌های نماز جمعه استان و همچنین در هشتم مهرماه نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مدارس برپا می‌شود.

به گفته وی علاوه بر این ۱۵۱ مرکز نیکوکاری هم به صورت مردمی کمک های نیکوکاران را جمع آوری می‌کنند و در مجموع یک هزار و ۴۳ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برپا ‌خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.

عبداللهی با اشاره به وجود ۱۸ هزار و ۷۲۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان و نیز خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha