اجرای پویش «مشق احسان» با توزیع ۵ هزار بسته تحصیلی در استان مرکزی
کد خبر: 4169321
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

اجرای پویش «مشق احسان» با توزیع ۵ هزار بسته تحصیلی در استان مرکزی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان مرکزی از اجرای پویش «مشق احسان» با توزیع 5 هزار بسته تحصیلی خبر داد.

پویش مشق احسان

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان مرکزی، حجت‌الاسلام غریبی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی، از اجرای پویش «مشق احسان» به همت این ستاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: در قالب این طرح 5 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان با بیان اینکه دانش‌آموزان در مناطق محروم با مشارکت گروه‌های جهادی، مراکز خیریه و مساجد شناسایی شده‌اند، زمان آغاز توزیع بسته‌ها را از ابتدای مهرماه اعلام کرد و گفت: بسته‌های لوازم‌ التحریر براساس مقطع تحصیلی و احتیاج دانش آموزان تهیه شده است.

غریبی ادامه داد: این پویش در راستای عدالت آموزشی و برخورداری دانش‌آموزان نیازمند و محروم از ملزومات تحصیلی برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری چندساله پویش «مشق احسان» در کشور، اظهار کرد: اولویت ستاد اجرایی فرمان امام با  دانش‌آموزانی است که در مناطق محروم و دور افتاده تحصیل می‌کنند؛ چراکه تحصیل خوب حق تمام کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام
captcha