مهلت ارسال آثار به سوگواره «راوی رزم» در یزد تمدید شد
کد خبر: 4166865
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

مهلت ارسال آثار به سوگواره «راوی رزم» در یزد تمدید شد

دبیر تخصصی نخستین سوگواره استانی استعدادیابی شبیه‌خوانی «راوی رزم» از تمدید مهلت ارسال آثار به این سوگواره خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری 14 شهریورماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

سوگواره «راوی رزم»محمدرسول شجاعی، دبیر تخصصی نخستین سوگواره استانی استعدادیابی شبیه‌خوانی «راوی رزم» در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به این سوگواره خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی راهپیمایی اربعین حسینی و حضور عاشقان سید وسالار شهیدان در این مراسم باشکوه در عراق و درخواست مکرر علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره، مهلت ارسال آثار تمدید و متقاضیان می توانند آثار خود را تا ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 14شهریور ماه به دبیرخانه سوگواره و به شماره 09903563989 ارسال کنند.

وی ادامه داد: این سوگواره در سه بخش و با حضور نوجوانان ۱۲ الی ۱۸ سال و جوانان ۱۸ الی ۳۰ سال و در قالب شخصیت‌های اولیا یا اشقیا به میزبانی شهرستان تفت برگزار خواهد شد. همچنین بخشی هم به موسیقی تعزیه اعم از نوازندگی سازهای کوبه‌ای و بادی اختصاص یافت.

شجاعی، استعدادیابی نوجوانان و جوانان در شبیه‌خوانی، رونق بخشیدن به نمایش آیینی مذهبی شبیه‌خوانی در بین نوجوانان و جوانان و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش را از اهداف این سوگواره برشمرد.

دبیر تخصصی نخستین سوگواره استانی استعدادیابی شبیه‌خوانی «راوی رزم» یادآور شد: با اتمام مهلت یاد شده، آثار توسط گروه بازبینی یا هیأت انتخاب بررسی و بازبینی می‌شود و برگزیدگان به مرحله مسابقه سوگواره راه پیدا می‌کنند، مرحله دوم به صورت حضوری و از ۱۸ شهریورماه آغاز و به مدت سه شب در حسینیه محله گرمسیر تفت با حضور اقشار مختلف اجرایی و اجراها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برگزیدگان در مراسم اختتامیه که ۲۱ شهریورماه در حسینیه مذکور برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha