برگزاری میزگرد جنگ فرهنگی علیه خانواده در صربستان
کد خبر: 4166626
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

برگزاری میزگرد جنگ فرهنگی علیه خانواده در صربستان

میزگرد جنگ فرهنگی علیه خانواده فردا، 13 شهریورماه به همت سازمان اتحاد خانواده صربستان و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد، پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یوآن هوندا، دبیر این سازمان در دیدار با امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی ایران در بلگراد ضمن دعوت از وی و اندیشمندان ایرانی برای سخنرانی در این میزگرد اعلام کرد: سازمان اتحاد خانواده متشکل از 7 انجمن با جهت‌گیری میهن‌پرستانه ارتدوکس است که عبارتند از خانواده ارتدوکس، مجمع روسیه، میثاق صرب و روسیه، انجمن دفاع از سیریلیک «دوبریکا اریک»، انجمن تزار نیکلاس، همبستگی صربستان و صلیبیون. که هدفش حفظ ارزش‌های خانوادگی مسیحی و سنتی مردم صربستان است.
وی گفت ما تاکنون سخنرانی‌هایی را توسط روشنفکران سرشناس در صربستان ترتیب داده‌ایم و اوج کار ما سال گذشته بود، زمانی که یک راهپیمایی بزرگ از کلیسای جامع تا کلیسای سنت ساوا ترتیب داده شد و پاتریارک پورفیریه در آن سخنرانی کرد، در آن راهپیمایی حدود 100000 نفر شرکت داشتند؛ زیرا دشمنان غربی می‌خواستند بلگراد پایتخت همجنس‌گرایی اروپا باشد.
وی تأکید کرد از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران براساس فرهنگ صورت گرفته است، معتقدیم ارائه تجربیات و دیدگاه‌های مثبت شما برای ما نیز ارزشمند خواهد بود.
در این میزگرد که در تالار شهرداری «زوزدارا» در بلگراد برگزار می‌شود، پروفسور زوران میلوشویچ، معاون مرکز مطالعات سیاسی بلگراد و از اندیشمندان برجسته صرب و امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی ایران در صربستان سخنرانی خواهند کرد.
همچنین در میزگرد بلگراد سمیه حاجی اسماعیلی، دکترای مطالعات زنان و مدیر مطالعات اجتماعی پژوهشکده زن و خانواده و فاطمه ابراهیمی، مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور زنان و خانواده و دکترای حقوق بین‌الملل سخنرانی آنلاین خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha