دین خدا، نسخه عملی خوشبختی و رستگاری نوع انسان است
کد خبر: 4164347
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

دین خدا، نسخه عملی خوشبختی و رستگاری نوع انسان است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دین خدا، نسخه عملی خوشبختی و رستگاری نوع انسان است بنابراین آن چه که در دنیا اکنون از ظلم و قتل و جنگ حاکم است و بزرگترین دولت ها اقدام به آدم کشی و دزدی می زنند از حقوق بشر صحبت می‌کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۳۱ مردادماه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند اظهار کرد: مردم از سراسر دنیا در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی به سمت کربلا حرکت می کنند و ملت ایران نیز بزرگداشت اربعین را لازم می دانند.  

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطر دولت متعهد شهیدان رجایی و باهنر گفت: جامعه مثل یک انسان، گاهی مریض و گاهی سالم و گاهی تحت درمان است و نیازمند پزشک و متخصصی همراه با توصیه هایی است.  

وی ادامه داد: جامعه ما یک جامعه آسیب دیده است و مدت ها مثل بسیاری از کشورهای دیگر تحت سلطه استعمارگران بود و غارت شده است و ستم های بسیاری بر مردم وارد کردند و مردم آنان را نتوانستند تحمل کنند و خداوند به آنان کمک کرد تا انقلاب کنند و پیروزی نهضت انقلاب، قانون اساسی و تشکیل نظام شکل گرفت.

عبادی با بیان اینکه بهترین قانون اساسی در سطح جهان برای ملت ایران توسط بزرگان نوشته شده است، افزود: بعد از نظام هم تشکیلات شامل دولت و باقی سازمان ها و نیروهای انتظامی و غیره و نهادهای انقلابی جدید سرپا شدند.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مراد ما دولت اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی تکمیل است اما باید دید دولت به معنای عامش چه اندازه به نسخه عمل می کند و طبق ضوابط عمل داده می شود. هر زمان خواستیم که کیفیت محصول ما افزایش یابد باید در عمل خود تجدیدنظر کنیم و آن دولت اسلامی که اهداف نظام را پیاده کند موفق می شود تا جامعه اسلامی را بسازد چون دولت به معنای عام آن دامن پدر و مادری است که فرزند می پرورد.

عبادی با بیان اینکه ملت ایران بخش عظیمی از راه را پیموده اند، افزود: در راه هایی آمده ایم که کشورهای دیگر جرات حرف زدن در مورد آن را ندارند و دنیا غافلگیر شده است و امروز در سطح بین الملل به برکت جمهوری اسلامی شاهد تغییرات در سیستم جهانی هستیم.  

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در بخشی که باید پیش برویم این است که دولت باید همچون یک نسخه، قانون اساسی را پیاده کند و از این طریق می شود زمینه مساعد برای مردم و جامعه اسلامی پدید آید و مقدمه ای برای تمدن اسلامی باشد.  

وی با بیان اینکه دین خدا برای تمام بشر است، ادامه داد: دین خدا، نسخه عملی خوشبختی و رستگاری نوع انسان است بنابراین آن چه که در دنیا اکنون از ظلم و قتل و جنگ حاکم است و بزرگترین دولت ها اقدام به آدم کشی و دزدی می زنند از حقوق بشر صحبت می کنند.  

عبادی بیان کرد: آن فاصله‌ای که با آرمان های انقلاب داریم فرصتی است تا این نسخه را پیاده کنیم و برخی موفق بوده اند و برخی کم آوردند و هرجا توفیق حاصل نشده است جاهایی بوده که به نسخه عمل نکرده ایم و این بهترین دلیلی است که می توانیم ارزیابی کنیم.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همه سرنوشت جامعه را استعمارگران قبل از انقلاب تعیین می کردند و حتی برای خود مصونیت قضایی هم گرفته بودند اما نظام جمهوری اسلامی اختیارات را از دست بیگانه گرفت و به دست خود ملت ایران سپرد.   

انتهای پیام
captcha