کاروان امکانات لجستیکی اربعین گیلان به مرز باشماق اعزام می‌شود
کد خبر: 4162390
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

کاروان امکانات لجستیکی اربعین گیلان به مرز باشماق اعزام می‌شود

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین گیلان گفت: در اربعین امسال، گیلان مُعین مرز باشماق استان کردستان تعیین شده و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، کاروان لجستیکی و امکانات مورد نیاز برای استقرار در مرز باشماق طی چند روز آینده اعزام خواهد شد.

مسعود کاظمی رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی ستاد اربعین استان، مسعود کاظمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان در گفت‌گوی زنده با برنامه «قدم قدم تا اربعین» شبکه استانی باران، اظهار کرد: گیلان در اربعین امسال، مُعین مرز باشماق استان کردستان تعیین شده و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، کاروان لجستیکی و امکانات مورد نیاز برای استقرار در مرز باشماق اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته، گیلان در مرزهای مختلف، استان معین بوده و امسال در یک محل جدید فعالیت خواهیم داشت، افزود: در همین خصوص جلسات مختلفی با مدیران و شهرداران برگزار و امکانات لازم تجمیع شده است.

کاظمی با بیان اینکه منتظر هماهنگی‌های لازم با استان کردستان هستیم و تا چند روز آینده و براساس زمانبندی که اعلام می‌شود امکانات به صورت یک کاروان منسجم به مرز باشماق اعزام خواهد شد، گفت: خودروی آتش‌نشانی، خودروی حمل زباله، تانکرهای آبرسان، کامیون‌های کمپرسی، خودرو و دیگر امکانات جهت ارائه خدمات از گیلان به مرز باشماق انتقال داده خواهد شد.

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین گیلان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ستاد اربعین استان، تمامی شهرداران و مدیران اجرایی ادارات برای تسهیل امور پیاده‌روی اربعین پای کار هستند و از همه ظرفیت‌های گیلان برای پشتیبانی از مواکب جهت خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان در ارادت به ائمه اطهار(ع) و ولایتمداری زبانزد هستند، اظهار کرد: این ولایت‌مداری در مسیر پیاده روی اربعین ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور استانداری گیلان در پایان از تمامی شهرداران و مدیران اجرایی ادارات خواست امکانات خود را در جهت تسهیل امور مربوط به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین به کار بگیرند.

انتهای پیام
captcha