قرآن سوزی‌ها ناشی از عصبانیت دشمن در مقابله با اسلام است
کد خبر: 4162259
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

قرآن سوزی‌ها ناشی از عصبانیت دشمن در مقابله با اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان در طول تاریخ و  از زمان پیامبر اکرم (ص) تا امروز با همه گزینه‌ها و توان به جنگ اسلام و انقلاب اسلامی و قرآن آمدند و هر جا بسیار عصبانی شدند قرآن را آتش زدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۲ مردادماه در جلسه محفل انس با قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ادارات تابعه وزارت نیرو استان اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن قرآن هستند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم معجزه باقیه پیامبر اکرم (ص) است اما زوایای اعجاز قرآن مختلف براساس سطح دانش افراد مختلف است، افزود: دشمنان در طول تاریخ و از زمان پیامبر اکرم (ص) تا امروز با همه گزینه‌ها و توان به جنگ اسلام و انقلاب اسلامی و قرآن آمدند و هر جا بسیار عصبانی شدند قرآن را آتش زدند.


گزارش تصویری محفل انس با قرآن ویژه کارکنان وزارت نیرو در بیرجند


عبادی گفت: قرآن کریم به صورت سند به همه جهان اعلام کرده است که یک کار ساده، بدون جنگ و خونریزی و مواد اولیه آن نیز الفبا است که دست همه وجود دارد و در طول این ۱۴۰۰ سال از همه دانشمندان و ادیبان و امکانات پولی بوده و هست، اگر کسی می‌تواند یک سوره مثل سوره قرآن بیاورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: ۱۴۰۰ سال با تشریع اسلام این آیه آمده است ولی وقتی نمی‌توانند باید خجالت بکشند، لذا خود این دشمنی‌ها و قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست است.

وی با بیان اینکه دشمنان بسیار حقیرتر از این هستند که قرآن را آتش بزنند تا بتوانند نقشی داشته باشند، درحالی که جز رسوایی آنان سودی ندارد، افزود: دشمنان بسیار مجرب در دزدی، قتل، غارت و فساد هستند و در جنگ روانی و مهندسی تبلیغات نمره بالایی دارند اما در محاسبه اشتباه می‌کنند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی این سخن را برای اغتشاشات سال گذشته دشمن فرمودند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در زمانی که استعمار بریتانیا بر جهان مسلط بود، به صورت عادی منابع کشورها را بین خود تقسیم می‌کرد به نحوی که هرجای بوی نفت می‌آید جای پای کثیف این کشورها وجود دارد اما در همان زمان با یک مانع برخورد کردند که آن قرآن است.

وی یادآور شد: تشکیلات کمونيستی کار خود غربی‌ها بود که قرار بود این کمونیسم مسلمانان را از بین ببرد و بعد شوروی از بین برود و غربی‌ها به عنوان تنها قدرت جهان باشد در حالی که شوروی از بین رفت اما انقلاب و جمهوری اسلامی مانعی بزرگ بر سر راه آنان قرار گرفت.

دوستی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این جلسه با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ قرآن در بین نسل جوان اظهار کرد: این یک سرمایه‌گذاری معنوی است.

حجت‌الاسلام ولی‌الله حسینی، دبیر شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو در استان نیز در این جلسه از حضور ۱۲۰ نفر در مسابقات قرآن فرزندان همکار وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار و منتخبان استانی تعیین شدند.

در پایان این جلسه از تعدادی از نفرات برتر هفدهمین مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزیر نیرو تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha