فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است
کد خبر: 4160921
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است، گفت: اصحاب رسانه در این مسیر بیشترین کمک را می‌توانند به مجموعه مدیریت شهری و شورا داشته باشند.

مراسم آغاز عملیات جهش آسفالت، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 16 مردادماه در مراسم آغاز عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲ هزارمیلیارد ریال با مساحت ۶ میلیون متر مربع در این کلان‌شهر با تبریک روز خبرنگار گفت: از نظر مجموعه شورا و شهرداری و همه دستگاه‌های نظارتی و خدماتی غالب جامعه مردم، نخبگان و اصحاب رسانه همگی یک مجموعه هستیم که با همفکری اهداف را برای ساختن شهری سالم دنبال می‌کنیم.

وی با تأکید بر بهره‌مندی و استفاده از نقطه نظر افراد جامعه در برنامه ریزی و مدیریت شورا و شهرداری تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با اطلاع‌رسانی اقدامات ارزشمند شهرداری و شورا به مردم امید، نشاط و اطمینان را تزریق کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: همه ما در برابر ایجاد فضای امید و پر نشاط مسئول هستیم و اصحاب رسانه در این مسیر بیشترین کمک را می‌توانند به مجموعه مدیریت شهری و شورا داشته باشند .

حسینی همچنین گفت: شورای ششم و شهرداری طی دو سال گذشته برنامه‌های خوب و مناسبی را رقم زده است و اکنون آثار این خدمت از امروز برای شهروندان قابل رویت و مشاهده است.

وی با بیان اینکه جهش آسفالت می‌تواند سرآغاز جهش و افزایش رضایمندی مردم از خدمات پارلمان شهری و شهرداری باشد، تأکید کرد: در نیمه دوم سال جاری و سال 1403 شاهد ظهور و بروز برنامه های شورای ششم و مدیریت شهری در سال دوم شورا خواهیم بود.

حسینی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری و کارکنان این نهاد خدمات‌رسان و مردمی گفت: آینده خوبی همراه با رضایتمندی را برای مردم کلان شهر شیراز نوید می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha