پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی اوقاف به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 4160883
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی اوقاف به مناسبت روز خبرنگار

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران حوزه قرآن و عترت تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی اوقاف به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایکنا، حمید مجیدی مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آمده است؛ 

هفدهم مردادماه روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه‌نگار جاوید، شهید محمود صارمی پیوند خورده، یادآور رسالت خطیر خبرنگارانی است که در مسیر یافتن، بازگویی و بازنمایی حقایق جامعه و آگاهی بخشی به مردم با تمام توان می‌کوشند  تا روشنی و حقیقت‌نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده‌اند. هفدهم مرداد ماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که صداقت و آگاهی می‌دهند.

امروز دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن نقش قرآن این کتاب الهی و پرفروغ که سراسر کلام نورانی خداوند منان و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها بوده در زندگی است، زیرا می‌داند عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی همین  آموزه‌های قرآنی است.

بی‌تردید حضور پر رنگ و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت‌های مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه موجب تعالی و بروز و ظهور فعالیت‌ها و تاثیرگذاری هر چه بیشتر خدمات این مرکز در عرصه‌های قرآن کریم خواهد شد.

در پایان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اینجانب روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم به ویژه در حوزه قرآن تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حمید مجیدی‌مهر

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی اوقاف به مناسبت روز خبرنگار

انتهای پیام
captcha