از سرگیری فعالیت مؤسسه لاله‌های باغ نور و سرور به زودی + صوت
کد خبر: 4159172
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

از سرگیری فعالیت مؤسسه لاله‌های باغ نور و سرور به زودی + صوت

مدیر مؤسسه قرآنی لاله‌های باغ نور و سرور تهران از سرگیری فعالیت مؤسسه پس از سه سال وقفه و در آینده نزدیک خبر داد.

مؤسسه قرآن

مریم وثاقی‌مهران، مدیر مؤسسه لاله‌های باغ نور و سرور تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مؤسسه پس از همه‌گیری ویروس کرونا و مسائلی چون بیماری که بر من عارض شد، قریب به سه سال تعطیل شد.  

وی اظهار کرد: مکان مؤسسه با مالکیت خودم در محدوده سعادت‌آباد و میدان صنعت، فعال بود و به دلیل تعداد کم مؤسسه قرآنی در این محدوده، با استقبال قرآن‌آموزان همراه بود.

وثاقی‌مهران بیان کرد: محور اصلی فعالیت مؤسسه ویژه دختران و پسران گروه سنی 4 تا 6 سال بود. در این مقطع الفبای قرآنی، کلمه‌خوانی و روخوانی قرآن همراه با بازی و شعر، قصص قرآنی، حفظ آیات و احادیث کاربردی، آشنایی با اهل‌بیت(ع) و زندگی پیامبر اکرم(ص) به زبانه کودکانه آموزش داده می‌شود.

وثاقی‌مهر با اشاره به اینکه مجوز فعالیت مؤسسه از سال 1393 از سازمان تبلیغات اسلامی است، اضافه کرد: امیدوارم پس از انجام مقدمات لازم و فراهم کردن کلاس‌های مؤسسه و تکمیل فرایند تبلیغات و ثبت‌نام از قرآن‌آموزان خردسال به زودی شاهد بازگشایی مؤسسه باشیم.

مدیر مؤسسه لاله‌های باغ نور و سرور تهران دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی است و به دلیل علاقه‌مندی به تدریس و تعلیم علوم قرآنی به قرآن‌آموزان خردسال، فعالیت مؤسسه را آغاز کرده است.

یادآور می‌شود، مؤسسه لاله‌های باغ نور و سرور تهران در میدان صنعت، بلوار فرحزادی، گلستان 2، پلاک 26 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha