ضوابط حضور طلاب و دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4154106
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

ضوابط حضور طلاب و دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.

طلاب و دانش‌آموزان چگونه می‌توانند راهی زیارت اربعین شوندبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان وظیفه عمومی فراجا، سردار رحمان علیدوست، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: مشمولان دانش آموز و طلاب حوزه علمیه که متقاضی شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند، باید قبل از ثبت و ارائه درخواست خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: مشمولان دانش آموز و طلاب به شرط داشتن معافیت تحصیلی می‌توانند از طریق سامانه sakha.epolice.ir و به صورت غیر حضوری مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار علیدوست بیان کرد: مشمولان برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود نیز باید با نامه حوزه علمیه و یا دبیرستان محل تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: با توجه به زمان باقی مانده تا این ایام از دانش‌آموزان و طلاب تقاضا می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی خود اقدام کنند تا در زمان اوج درخواست‌ها با چالش مواجه نشوند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha