گردهمایی مبلغان زینبی ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4153999
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
در آستانه محرم؛

گردهمایی مبلغان زینبی ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود

گردهمایی مبلغان زینبی ویژه مبلغان جامعةالزهرا(س) همراه با آیین رونمایی از سه کتاب ویژه ماه محرم و ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

گردهمایی مبلغان زینبی ویژه طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، گردهمایی مبلغان زینبی در آستانه ماه محرم الحرام از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان، عضو هیئت امنای جامعةالزهرا به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد. همچنین معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا از دیگر سخنرانان این مراسم است.

در این مراسم، از سه کتاب ویژه ماه‌های محرم، صفر و ایام فاطمیه به عنوان کتاب‌های آموزشی و کاربردی برای مبلغان، رونمایی می‌شود.

ارائه فعالیت مبلغان زبان‌دان در ایام اربعین و قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر اربعین برای ۵ نفر از شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم هستند.

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

با توجه به محدودیت ظرفیت، مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۱۹ تیر است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۵۱ در این گردهمایی ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha