مقام نخست کشوری رشته قرائت به جوان امدادگر بوشهری رسید + عکس
کد خبر: 4149865
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

مقام نخست کشوری رشته قرائت به جوان امدادگر بوشهری رسید + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: محمدمهدی انگالیان، جوان داوطلب و امدادگر قرآنی بوشهری در مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه جمعیت هلال احمر موفق به کسب رتبه نخست رشته قرائت ترتیل شد.

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی جمعیت هلال احمر کشور

احسان ایزدپناه، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، با بیان اينکه مسابقات قرآنی ۱۴۰۲ هلال‌ احمر کشور با شعار «خدمت، صلح و دوستی» در استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی هلال احمر با حضور ۳۰۰ نفر از نخبگان قرآنی بانوان و آقایان از مجموعه کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر سایر استان‌ها در رشته‌های قرائت، نهج‌البلاغه و احکام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) شهر ری به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در رقابت‌های رشته قرائت ترتیل با حضور محمدمهدی انگالیان، جوان داوطلب و امدادگر قرآنی بوشهری توانست در مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه حائز مقام اول این رشته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان بوشهر گفت: این برگزیده دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و جزو گروه امدادگران و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر استان بوشهر است که در کنار فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت، به‌عنوان دبیر آموزش و پرورش و استاد دانشگاه آزاداسلامی مشغول به تدریس است.

ایزدپناه افزود: این جوان دانش‌آموخته دانشگاهی و امدادگر بوشهری رتبه ممتاز مسابقات کشوری قرآن اوقاف و امورخیریه در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۹۳ در رشته قرائت ترتیل، رتبه اول مسابقات جشنواره ملی دانشجویان ایران، رتبه ممتاز مسابقات قرآن بسیج کشوری و رتبه اول مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سال ۱۳۹۸ در رشته قرائت ترتیل را تاکنون در کارنامه فعالیت‌های قرآن و عترت خود ثبت کرده است.

وی گفت: میلاد میگلی، به‌عنوان جوانان داوطلب و امدادگر هلال احمر استان بوشهر در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه سوم این رشته در مرحله کشوری مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه، تفسیر و احکام ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.

گفتنی است، آیین اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر که به میزبانی شهر ری در سالن شیخ صدوق آستان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) عصر جمعه، ۲ تیرماه امسال با حضور حمید مجیدی‌مهر، رئیس اداره امور‌قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر برپا شده بود به‌ ترتیب از محمدمهدی انگالیان از استان بوشهر، مهدی جوزی از استان قزوین و محمدرضا حسین‌پور از استان گیلان به‌عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل تجلیل شد.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha