برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در اردبیل
کد خبر: 4028439
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، 23 دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن‌ماه سال جاری، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: این یادواره برای دومین سال پیاپی در راستای آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، تربیتی و اخلاقی سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این یادواره برای خدمت داوطلبانه، مردم‌مداری، اخلاق‌مداری و مسئولیت‌پذیری با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» به‌صورت ملی و بین‌المللی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: آغاز این یادواره از 16 بهمن‌ماه همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) و ایام‌الله دهه فجر خواهد بود.

ضربی با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرا مطلوب این یادواره بتوانیم در راستای تحقق و ترویج مکتب سلیمانی گام‌های مؤثری برداریم، افزود: مسائل فرهنگی، تربیتی و هنری و تبیین مبانی فکری و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی مهمترین رویکرد این یادواره است.

وی بیان کرد: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، اولین یادواره رفیق خوشبخت ما در اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد که با مشارکت و استقبال خوب جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان مواجه شد و در سال‌ جاری نیز به منظور تداوم این مسیر، هلال‌احمر استان در نظر دارد همزمان با سراسر کشور برنامه‌هایی در راستای اهداف و شعار‌های هلال‌احمر، خدمات داوطلبانه، مسئولیت‌پذیری، مردم‌داری و اخلاق‌مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» اجرا کند.

وی گفت: این جشنواره با مشارکت اعضا در اجرای برنامه‌های غنی و کارآمد که موجب گسترش چتر گفتمان انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مؤمن و توانمند با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و بررسی سبک زندگی شهید سلیمانی در راستای اهداف جمعیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha