اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ستاد جمعیت هلال احمر
کد خبر: 4136703
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ستاد جمعیت هلال احمر

مرحله نخست مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ستاد جمعیت هلال‌احمر (ساختمان صلح) 9 و 10 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مرحله نخست مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ستاد جمعیت هلال‌احمربه گزارش ایکنا، مرحله اول مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مرکز(ساختمان صلح) شنبه و یکشنبه، 9 و 10 اردیبهشت‌ماه در ساختمان صلح(ستاد) برگزار می‌شود.

آزمون رقابت کتبی تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین (منبع تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه در رشته ترجمه و شرح نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) با محوریت‌نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و احکام عمومی، شنبه، ساعت 8:30 در سالن اجتماعات معاونت درمان و توانبخشی ساختمان ستاد و مسابقه رشته‌های حفظ و قرائت قرآن، یکشنبه از ساعت 8:30 تا ۱۲ در نمازخانه ساختمان صلح برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این مسابقات در رشته‌های حفظ در اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم و حفظ سوره یاسین، قرائت در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش آقایان در رشته ترتیل از سوره یاسین و در رشته تحقیق از سوره انبیاء (آقایان صرفاً در رشته تحقیق یا ترتیل می‌توانند حضور داشته باشند) برگزار می‌شود.

مرحله اول مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مرکز با هماهنگی معاون فرهنگی ـ اجتماعی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر درحال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha