زمان مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر تغییر کرد
کد خبر: 4136377
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

زمان مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر تغییر کرد

زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر به دوم و سوم خردادماه سال جاری، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تغییر کرد.

مسابقات قرآن جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا، با توجه به تراکم فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و جلوگیری از تداخل همزمانی مسابقات قرآن و برنامه‌های هفته هلال احمر، مرحله کشوری مسابقات کشوری قرآن و نهج‌البلاغه جمعیت هلال احمر تغییر کرد.

تغییر فوق با هماهنگی معاون فرهنگی ـ احتماعی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت انجام شده است.

پیش از این اعلام شده بود که مرحله دوم این مسابقات در ایام سالروز صلیب سرخ و هلال احمر طی بازه زمانی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌‌ماه برگزار شود که به دوم و سوم خردادماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، تغییر کرد.

این مسابقات به میزبانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سالن شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله نخست مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت، صلح و دوستی» در رشته‌های حفظ در اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم و حفظ سوره یاسین، قرائت در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش آقایان در رشته ترتیل از سوره یاسین و در رشته تحقیق از سوره انبیاء (آقایان صرفاً در رشته تحقیق یا ترتیل می‌توانند حضور داشته باشند)، تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین (منبع تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه در رشته ترجمه و شرح نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) با محوریت‌نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و احکام تا 10 اردیبهشت‌ در سازمان‌ها و مراکز تابعه جمعیت هلال‌احمر در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha