شناسایی 7 پاتوق معتادان در سربیشه
کد خبر: 4134927
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

شناسایی 7 پاتوق معتادان در سربیشه

در نخستین اقدام تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تعداد 7 پاتوق معتادان در سربیشه مورد شناسایی قرار گرفت.

آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه، روح اله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه، امروز ۲۸ فروردین ماه در دومین جلسه تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات اعضا در سال گذشته، به فعالیت تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و گفت: این تیم با هدف هم افزایی و کار میدانی جهت کنترل آسیب های اجتماعی در شهرستان از جمله اعتیاد و مواد مخدر، خرید و فروش و پاتوق های مواد مخدر، تکدی گری و آسیب های اخلاقی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یقینا کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم تلاش همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه است و در این طرح پس از برنامه ریزی مدون و هماهنگی لازم در بین دستگاهها، بصورت میدانی و عملیاتی اقدامات لازم برای کنترل آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.

وی راه اندازی گرمخانه توسط شهرداری را از نیازهای مبرم شهر سربیشه در راستای ساماندهی افراد آسیب دیده و متکدیان سطح شهر عنوان کرد و خواستار تسریع در راه اندازی این مرکز توسط شهرداری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه به نخستین بازدید و شناسایی میدانی پاتوق های معتادان در شهرستان سربیشه اشاره کرد و افزود: در نخستین اقدام این تیم تعداد 7 پاتوق شناسایی و تعداد 8 نفر دستگیر شده و جهت درمان به مراکز درمانی اقامتی میان مدت بهزیستی انتقال داده شدند.

نوری تصریح کرد: اقدامات لازم در راستای بازدید، کنترل، معرفی، پیگیری روند درمان و پیگیری امور اداری مربوط به خانواده های آسیب دیده توسط اعضای تیم کنترل صورت گرفته و با جدیت این موارد مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این تیم با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد، گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت های همه دستگاه های مربوطه از جمله دستگاه قضایی و دادستان شهرستان، نیروی انتظامی، سپاه، بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز بهداشت و درمان و دیگر ادارات مربوطه بتوان به نتایج قابل توجهی در کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان سربیشه دست پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از اجرایی شدن این طرح در شهر مود و درح خبر داد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و یا وجود پاتوق های مواد مخدر و سلب آسایش عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha