مشارکت ۴۰ مربی در طرح قرآنی «بشری» لرستان
کد خبر: 4125052
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

مشارکت ۴۰ مربی در طرح قرآنی «بشری» لرستان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از مشارکت ۴۰ مربی در طرح قرآنی آموزش نوین قرآن با عنوان طرح «بشری» در لرستان خبر داد.

جلسه هم‌اندیشی مربیان و سرگروه‌های طرح قرآنی بشری در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز، نهم اسفندماه در جلسه هم‌اندیشی مربیان و سرگروه‌های طرح قرآنی بشری در لرستان، اظهار کرد: در مجموع ۴۰ مربی و سرگروه در طرح آموزش نوین قرآن با عنوان طرح «بشری» در استان فعالیت مستمر دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت این مربیان در جهت برگزاری کلاس‌های آموزش نوین قرآنی در استان است، اضافه کرد: مربیان طرح قرآنی بشری پس از طی دوره‌ آموزشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.

کاظمی یکی از اولویت‌های برنامه کاری حوزه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را ترویج و توسعه آموزش نوین قرآن برشمرد و گفت: کلاس‌های طرح نوین آموزش قرآن با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان در مؤسسات قرآنی و مساجد استان برگزار می‌شود.

یادآور می‌‏شود، این جلسه جهت هم‌اندیشی در رفع موانع برگزاری کلاس‌های مربیان طرح قرآنی بشری و همچنین هماهنگی در برگزاری منظم و کیفی‌تر این کلاس‌ها برگزار شد.

انتهای پیام
captcha