جانبازان پرچمداران حماسه و غیرت هستند
کد خبر: 4124274
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

جانبازان پرچمداران حماسه و غیرت هستند

امام جمعه اردبیل گفت: جانبازان عزیز پرچمداران حماسه و غیرت هستند و با گذشتن از جان و سلامتی خویش، عزّت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیّدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ششم اسفندماه، در دیدار با جانبازان گرانقدر «سردار رحیم نوعی‌اقدم»، «امامعلی لطف‌الهی»، «موسی ادریسیان» و «اللهوردی عزّتی» ضمن تجلیل از صبر و پایداری آنها اظهار کرد: جانبازان عزیز پرچمداران حماسه و غیرت هستند و با گذشتن از جان و سلامتی خویش، عزّت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: بصیرت و ولایت‌مداری مقدمۀ حضور در میدان نبرد حق علیه باطل است و جانبازان گرانقدر ما قبل از اینکه پا در میدان نبرد بگذارند، به بصیرت و ضرورت ولایتمداری پی بردند و سپس دلاورانه به ستیز با دشمنان پرداختند.

داور نوری،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدارها جانبازان را پیروان مکتب عاشورا دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی تنها با توسّل به ائمه معصوم(ع) و به ویژه امام حسین(ع) توانستند شرایط سخت جبهه‌ها را تحمل کرده و در عین حال، رژیم تجاوزگر بعثی را از مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران عقب برانند.

وی ادامه داد: جایگاه ایثارگران در جامعه اسلامی بسیار والاست و این عزیزان به دلیل نقشی که در کسب استقلال و عزّت نظام اسلامی دارند، باید همواره از سوی مسئولان مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha