مرکز درمان ناباروری خیرخواهانه‌ترین خدمت جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4119825
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

مرکز درمان ناباروری خیرخواهانه‌ترین خدمت جهاددانشگاهی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: موسسه رویان و مرکز درمان ناباروری خیرخواهانه‌ترین و ویترین فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان اردبیل است.

مهران اوچی اردبیلی رییس جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۱۶ بهمن‌ماه، در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در خصوص فعالیت‌های پژوهشی و علمی جهاددانشگاهی اظهار کرد: موسسه رویان و مرکز درمان ناباروری خیرخواهانه‌ترین و ویترین فعالیت‌های این نهاد علمی و فرهنگی است.

وی خدمات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی را به جانبازان کشور قابل تقدیر و غیر قابل جبران عنوان کرد و گفت: از اینکه این خدمات در استان اردبیل نیز ارائه می شود بسیار خرسندم و از مسئولان آن قدردانی می‌کنم.

واحد افزود: سنگر «جهاد تبیین» سنگر نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی نوین بوده و خنثی کننده نقشه شوم دشمنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اضافه کرد: به کار بردن کلمه جهاد برای این نهضت مبین اهمیت و کارآمدی و تأثیرگذاری آن است و دشمن هم به این امر واقف است و در راه تضعیف این نهضت و مغفول ماندن آن با تمام توان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در بعد از انقلاب خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در ادارات با عزت و احترام  باآنها برخورد شود .

در ادامه این نشست مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی اردبیل نیز با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین گفت: روزی جهاد و مقابله با دشمنان در میدان فیزیکی و تن به تن بود و امروز مجاهدت‌ها و مقابله با دشمنان در حوزه و میدان جنگ نرم و جنگ نابرابر وارونه کردن واقعیت‌ها باید هوشمندانه عملیاتی شود تا جلوی تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمنان گرفته شود.

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل تاکید کرد: باید شاخصه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقاط امیدآفرین نظام را برای مردم بیان کنیم و هر فردی در هر جایگاهی باید براساس تکلیفی که تعهد دینی و ملی آن‌ها ایجاب می‌کند نقش سفیران روشنگری و بصیرت را در جامعه و میان اقشار مختلف ایفا کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف گفت: برای ترویج و نهادینه ساختن روحیه خودباوری در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان لازم است تا دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده است تبیین شود.

اوچی‌اردبیلی به ظرفیت‌های بالقوه این سازمان در زمینه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: وجود این پتانسیل در سازمان ظرفیت خوبی را جهت ارائه خدمات متنوع آموزشی و فرهنگی ایجاد کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی و فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان افزود: آماده هستیم تا در حوزه هایی که مورد نیاز است با حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همکاری نماییم.

انتهای پیام
captcha