ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4123378
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل آسیب‌های اجتماعی

سیدمحمدرضا طالبی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بسیار مهم خواند و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌هایی ضابطه‌مند برای کمک به دستگاه‌های اجرایی هستند.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی، یکم اسفندماه در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد استان، اظهار کرد: از آنجایی که دستگاه‌های اجرایی در زمینه حل برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه با محدودیت‌هایی مواجه هستند، به ناچار از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه راهکار استفاده از ظرفیت‌های مردمی، ضابطه‌مند کردن آن‌هاست، تصریح کرد: ظرفیت‌های مردمی باید در قالب شاکله و چارچوب ساماندهی و سازماندهی شوند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بسیار مهم خواند و گفت: اگر اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد، ضابطه‌مند نباشند، قطعاً هرج و مرجی که رقم می‌خورد، پدید آمدن آسیب‌های اجتماعی جدیدی را به دنبال خواهد داشت. 

یادآور می‌شود، در این جلسه چهار درخواست ایجاد سازمان مردم‌نهاد و دو درخواست ایجاد نمایندگی مورد بررسی قرار گرفت که با کلیت موضوعات و اهداف این سازمان‌ها موافقت بر اصلاح پاره‌ای از بندهای قید شده در درخواست‌ها نیز تأکید شد.

انتهای پیام
captcha