اعلام آثار منتخب گروه‌های تواشیح سی و نهمین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 4109988
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

اعلام آثار منتخب گروه‌های تواشیح سی و نهمین دوره مسابقات قرآن

ستاد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، هشت اثر از آثار ارسالی را در دور نخست ارزیابی جهت اجرا در ویژه برنامه‌های این دوره از مسابقات، معرفی کرد.

اعلام آثار منتخب گروه‌های تواشیح سی و نهمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، ستاد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، طی اطلاعیه‌ای آثار منتخب گروه‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم برای اجرا در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های تواشیح سراسر کشور که برای این دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، آثار خود را ارسال نموده‌اند، طبق بررسی‌های انجام شده در دبیرخانه مسابقات، در مجموع هشت اثر همخوانی برای شرکت در مرحله نهایی ارزیابی جهت اجرا در محل برگزاری مسابقات، برگزیده شدند.

گفتنی است، ضمن احترام به همه آثار ارسالی، مطابق بررسی‌های انجام شده، برخی آثار از لحاظ محتوایی حاوی ظرفیت‌ها و مضامین بین‌المللی نبوده و البته به لحاظ کیفی و محتوایی در فضای ملی قابل استفاده است.

گروه‌های منتخب عبارتند از:

گروه استان اصفهان
گروه استان مازندران
گروه‌ استان قم
گروه استان تهران
گروه اهلبیت(ع)
گروه نوجوانان استان تهران
گروه منتخب استان زنجان و آذربایجان شرقی
گروه استان خوزستان

گروه‌های منتخب موظف هستند تا انتهای دی‌ماه فیلم اجرای زنده خود را جهت ارزیابی نهایی و انتخاب شش گروه برتر به دبیرخانه مسابقات ارسال نمایند. زمان‌بندی اجرای آثار در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، متعاقباً اعلام می‌شود».

یادآور می‌شود، سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام مبعث نبی مکرم اسلام(ص) به میزبانی تهران در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha