آغاز مرحله ضبط تصویری رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 4106115
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

آغاز مرحله ضبط تصویری رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

مرحله ضبط تصویری رشته حفظ کل قرآن کریم از رشته‌های سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از امروز 20 آذر آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

آغاز مرحله ضبط تصویری رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

به گزارش ایکنا، ضبط تصویری رشته حفظ کل قرآن کریم از مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان از امروز 20 آذرماه به صورت برخط در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

این مرحله از مسابقات به مدت پنج روز در دو بخش بانوان و آقایان ادامه خواهد داشت،. در بخش بانوان 27 شرکت کننده و در بخش آقایان نیز 56 نفر حضور دارند. همچنین هدایت حفاظ در بخش بانوان را «غصون مسلمی» و در بخش آقایان «معتز آقایی» بر عهده دارد.

براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضبط تصویری دو رشته دیگر این مسابقات شامل رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل پیش از این و بر اساس شیوه‌نامه و قرعه‌هایی که از سوی مرکز امور قرآنی به متسابقان بین‌المللی ابلاغ شده بود، از سوی خود شرکت‌کنندگان انجام و به ستاد مسابقات ارسال شده است.

داوری مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان که به صورت مجازی(ارزیابی فایل‌های تصویری ضبط شده) خواهد بود، دی‌ماه امسال به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

آغاز مرحله ضبط تصویری رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران +‌ عکس

همچنین مرحله نهایی این مسابقات که به صورت حضوری و با حضور نفرات برتر مرحله مقدماتی برگزار می‌شود، اواخر بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha