خانه یاریگران زندگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد
کد خبر: 4105836
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

خانه یاریگران زندگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: خانه یاریگران زندگی آموزش‌و‌پرورش استان با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در شهرکرد افتتاح شد.

افتتاح خانه یاریگران زندگی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مشاوران در تغییر مسیرهای زندگی انسان‌‎ها نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند یک انسان را به تمام معنا زنده کنند.

امیریان در خصوص خانه یاریگران زندگی گفت: این مرکز به‌عنوان یک مرکز استانی می‌تواند طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در سطح استان داشته باشد، البته باید برنامه‌ریزی‌ها در خصوص این مرکز را در دو مسیر محتوای موجود در این خانه و اثرات آن در مدارس دنبال کنیم زیرا کانون اصلی ما در حوزه تعلیم و تربیت، مدرسه است.

وی با اشاه به اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی اتفاقات بسیار بزرگی در آموزش و پرورش رخ داده است، تصریح کرد: در آموزش و پروش نظام جامع مراقبت از دانش‌آموزان شکل گرفت که هنوز در ابتدای راه خود است و راهی طولانی در پیش دارد.

امیریان گفت: سامانه تلفنی ۱۵۷۰ نیز سامانه بسیار ارزشمندی است که بر طبق رایزنی‌های انجام شده اگر فردی با این خط تماس گرفت و کارشناسان با فرد دیگری در حال صحبت و مشاوره بودند، آن فرد معطل نمی‌شود و به صورت خودکار به مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان متصل خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha