راهیابی 78 متسابق نهاجا به مسابقات سراسری قرآن ارتش
کد خبر: 4101923
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
رئیس مرکز قرآن نهاجا خبر داد:

راهیابی 78 متسابق نهاجا به مسابقات سراسری قرآن ارتش

سیدمحسن مصطفوی گفت: با رقابت 266 نفر از کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری و هنرآموزان مرکز آموزش‌های شهید خضرایی، 78 نفر به مرحله سراسری مسابقات آجا راه پیدا کردند.

سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتشسرگرد سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه از این نیرو 78 متسابق به مرحله سراسری مسابقات قرآن آجا راه پیدا می‌کنند، گفت: طی برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نهاجا و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و هنرآموزان نهاجا 78 نفر به مرحله سراسری قرآن آجا راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه طی این دوره 266 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری و هنرآموزان مرکز آموزش‌های شهید خضرایی با هم به رقابت پرداختند، افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این دوره نسبت به سال گذشته با رشد ۳۶ درصدی مواجه بوده است که این پیشرفت نتیجه حمایت‌های فرماندهی نیروی هوایی ارتش و هیئت رئیسه اداره عقیدتی ـ سیاسی این نیرو بود.

مصطفوی با اشاره به دیگر برنامه‌های انجام شده در حاشیه مسابقات قرآن نهاجا بیان کرد: آزمون انتخابی اعطای ارشدیت از حافظان یک جزء تا حفظ کل با حضور 43 نفر برگزار شد. آزمون اعطای ارشدیت به حافظان قرآن براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح طی خردادماه سال ۷۶ به مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و موافقت ایشان و براساس آئین‌نامه آن انجام می‌شود. همچنین دستورالعمل انگیزشی و تشویقی قرآنیان نهاجا در سال گذشته کامل اجرا شد.

وی با اشاره به رتبه‌بندی تیمی پایگاه‌های نیروی هوایی در این دوره از مسابقات تصریح کرد: پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش توانستند، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

مصطفوی در پایان یادآور شد: از جمله دستاوردهای مهم قرآنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتقای میزان محفوظات قرآن ۶۸۰ نفر از فعالان قرآنی نیروی هوایی در رشته‌های مختلف حفظ از حفظ یک جزء تا کل است.

انتهای پیام
captcha