پویش «ختم یاسین» هدیه به شهدای زائر در اردبیل + صوت
کد خبر: 4095452
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

پویش «ختم یاسین» هدیه به شهدای زائر در اردبیل + صوت

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پویش «ختم یاسین» هدیه به روح پرفتوح شهدای زائر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در اردبیل برگزار می‌شود.

پویش «ختم یاسین» هدیه به شهدای زائر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی استان تصریح کرد: پویش «ختم یاسین» هدیه به روح پرفتوح شهدای زائر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حادثه تروریستی توسط موسسه‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: این حرکت قرآنی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور فعالان قرآنی استان اردبیل است، لذا چنین حوادث خونین در تاریخ انقلاب بسیار دیده شده و دشمنان اسلام همیشه توطئه‌های شوم و نقشه‌های خبیثانه علیه ملت ایران انجام داده‌اند.

طاهری ادامه داد: فعالان قرآنی استان اردبیل همبستگی خود را با آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی اعلام کرده و در برابر چنین حوادث خونین در کنار ملت ایران ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: قرآن آموزان موسسه‌های قرآنی اردبیل با برپایی این پویش در این غم بزرگ ملت ایران شریک بوده و امید است روح این شهدا قرین رحمت الهی قرار گیرد.

کد
انتهای پیام
captcha