اجرای پویش بین‌المللی قرائت و حفظ سوره «صف»
کد خبر: 4110887
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

اجرای پویش بین‌المللی قرائت و حفظ سوره «صف»

پویش سراسری قرائت و حفظ سوره مبارکه «صف» به نیت اهدای ثواب آن به روح مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت از سوی کمیته قرآن ستاد مردمی بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا، انتخاب سوره صف در قالب این پویش نیز به دلیل اهمیت و جایگاه مجاهدین فی سبیل الله و آیاتی چون «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِیي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ؛ در حقيقت ‏خدا دوست دارد كسانى را كه در راه او صف در صف چنانكه گويى بنايى ريخته شده از سرب‏اند جهاد مى‌كنند» و «تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ؛ به خدا و فرستاده او بگرويد و در راه خدا با مال و جانتان جهاد كنيد اين [گذشت و فداكارى] اگر بدانيد براى شما بهتر است» در این سوره مبارکه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از هشتم تا هجدهم دی‌ماه به پایگاه https://lms.telavat.ir/addon/sardarsoleimani.aspx برای بخش حفظ این سوره و برای بخش قرائت به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی quran tv.ir/ sardarsoleimani مراجعه کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه این پویش می‌توانند یکبار، با کد ملی خود وارد بخش ثبت‌نام شوند و مراحل ورود به پویش را انجام دهند. مفاهیم این سوره هر روز در رادیو قرآن جهت عمق و انس بیشتر ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha