چگونگی ثبت‌نام و برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی بسیج
کد خبر: 4095211
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

چگونگی ثبت‌نام و برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، گفت: این مسابقات در بخش فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی قرآن برگزار می‌شود.

امین احسان نژاد، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیامین احسان نژاد، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در گفت‌‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در استان قرار است طی امسال برگزار شود که مهلت ثبتنام از یک شهریورماه آغاز شده و تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی قرآن برگزار می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های متنوع در حوزه فردی مشخص شده که افراد می‌توانند براساس علائق و توانمندی‌های خود در آن شرکت کنند.

احسان نژاد با بیان اینکه در حوزه خانوادگی نیز تمام افراد خانواده یک فعالیت عمومی قرآنی را انجام می‌دهند، افزود: شرکت گروهی به گونه‌ای است که یک گروه سه نفره که هر کدام یک فعالیت خاص قرآنی انجام می‌دهند در مسابقه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله شهرستان، مساجد و پایگاه‌ها(محله‌ای)، مرحله استانی و مرحله کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد می‌توانند تا ۲۰ آبان عدد یک را به شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۵۵ ارسال کرده و یا به سامانه quran.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha